9/4/10

Old friends



Please don't take any of these pictures without permission

3 comments:

Sammy said...

Love these photographs! *sigh* even the skirts and jackets back then were amazing :D

Miss Margarita said...

Hei!

Gamle foto er moro, de sier mye om det direkte historiske som mote etc, men også om hvordan folk man kanskje kjenner var når de var unge.
Uff, jeg har så mange bilder av slekt fra 40- og 50-tallet som jeg burde skrevet om eller fått rammet inn..

Forresten så er det moro å finne en norsk blogger som har samme interessene som meg selv, stå på! :)

Pandora said...

Tusen takk, det var hyggelig! Alltid moro med folk som har samme interesse. Jeg ser (på bloggen din) at du holder til i Oslo du også :)

Jeg syns du skal skrive om de. Hadde vært moro å se litt flere gamle bilder :)

Related Posts with Thumbnails