2/3/11

Latest buys

I had alot of money left from December's salary, so I've treated myself to some online shopping.

This is what I bought:



Mad Men: The Illustrated World by Dyna Moe


The Fashion File: Mad Men by Janie Bryant


The 1950s Look by Mike Brown


The 1940s Look by Mike Brown


Style Me Vintage by Belinda Hay


Beret from 20th Century Foxy


Seamed tulle tights from What Katie Did


Natasja tie top from Heyday


Out to Lunch dress from Modcloth


Candy dipped flats from Modcloth


11 comments:

Rakel said...

Så mye fint :)
Knyteblusen fra Heyday har jeg også, den er kjempefin! :)

Miss Margarita said...

Fine ting du kan vente på må jeg si! :)
Hehe, jeg gikk også totalt bananas på bokkjøpefronten denne uka. Uffda ;)

Eirin Edvardsen said...

Åh for noen fantastiske kjøp!!!! De bøkene er som sukkertøy jo! De så skikkelig spennende ut! :-)

Pandora said...

Å kjøpe bøker er jo kanskje noe av det beste som fins! Måtte begrense meg til "coffee table books" for øyeblikket, så får skjønnlitteraære bøker kjøpes inn til sommeren når jeg har tid til å lese (:

Evil Lyn said...

great stuff, I love the shoes! I also wanted to buy the "Style me Vintage" book. you have to tell if it´s good and helpful:)

best,Evil Lyn

Miss Tami Lee said...

What great buys! Spoiling yourself is the best :)

Pandora said...

Yes, it really is! :)

I deffinetly will, Evil Lyn

Emma said...

Isn't the mad men book great? I really want both of them. you're lovely too!

Emma xx

Luna D said...

Hellu Pandora <3
Det er Luna her :) Av en eller annen mystisk grunn, klarte jeg først å ødelegge designet - og når jeg skulle "reparere" - så klarte jeg å slette hele bloggen. (Ja, det går faktisk ann... bah). Håper vi kan fortsette bloggvennskapet med min nye blogg også!

For noen skatter du har kjøpt deg! Elsker bøker <3 Og skoene var som sukkertøy! Nydelige :):)

Klem fra meg!

Miss Twinkle said...

the Beret is so cute!
Great buys :)

Pandora said...

Så klar vi kan, Luna! <3

Related Posts with Thumbnails